Publicaciones

 

 

 

 

Vielma Puente, J. E., & Ruano, M. A. (2021). Análisis de la utilidad del programa básico de formación docente en modalidad semipresencial. Estudios pedagógicos (Valdivia), 47(2), 289-298.

 

 

 

 

Salvador-Cisneros, K., Bolaños-Mendoza, C., Govea-De-Bustamante, L., Padilla-Mina, D., Rivera-Alvarado, P. (2021) Reflections on the Challenges and Opportunities of Language Exchange in a Public University. CORE Challenges, Opportunities & Reflections in ELT 2021 - Ecuador (EN LÍNEA).

 

 

 

 

Salvador-Cisneros, K. & Bolaños-Mendoza, C. (2021). Exploring Collaborative Research Opportunities With VE/COIL Partners: Insights of The Experience of Ecuadorian and U.S. American Researchers. ACE VE/COIL TRANSFORMATION: VIRTUAL POSTER SHOWCASE (VPS) - NEW YORK (EN LÍNEA).

 

 

 

 

Guamán, S., Marque, M., Ortiz, P., Onorevole, V. (2021). Multiple countries, languages, disciplines and academic levels: Overcoming barriers by working on a UVE-COIL project. ACE VE/COIL TRANSFORMATION: VIRTUAL POSTER SHOWCASE (VPS) - NEW YORK (EN LÍNEA).

 

 

 

 

Salvador Cisneros, K., Serrano Ochoa, M., Bolaños Mendoza, C., & Cedeño Padilla, R. (2020). Estrategia de capacitación de formadores en temas de virtualidad en tiempos de distanciamiento social: caso Escuela Superior Politécnica del Litoral. In CACES, Memorias del encuentro Academia Online (1st ed., pp. 44-50). CACES. https://bit.ly/2Ji8oLT

 

 

 

 

Laussó, C., St. Omer, V., y Ortiz, P. (2020). El proceso de observación de aula: el aporte de la co-evaluación del desempeño para la mejora continua del docente de educación superior. En J. Cevallos (Presidencia). Congreso llevado a cabo en II Jornada Científica Ciencia, Tecnología, Innovación Y Emprendimiento Para El Desarrollo Sostenible De La Provincia De Manabí - Uleam Extensión Chone. Manabí, Ecuador.

 

 

 

 

Salvador Cisneros, K. (2019). INFLUENCE OF L2 EXTENSIVE READING INTERVENTION ON UNDERGRADUATE STUDENTS: AN ACTION RESEARCH, EDULEARN15 Proceedings, pp. 6469-6478. Poster académico

 

 

 

 

CAMARGO-VELASTEGUI, D. et al. “Prospective and trends in technology and skills for sustainable social development. Leveraging emerging technologies to construct the future”, Buenos Aires -Argentina, July 21-23, 2021. 4

 

 

 

 

CAMARGO-VELASTEGUI, D. et al. Equity and Educational Assessment in Times of Crisis: A Necessary Reflection. In: ANNUAL INTERNATIONAL CONFERENCE OF EDUCATION, RESEARCH AND INNOVATION, 13., 2020, Virtual. Anais… Virtual: IATED, en prensa.